luni, 14 septembrie 2009

First day.


BA!A inceput scoala.a inceput scoala?/:) cum?
cum sa vezi 7A'ul ca asteapta sa intre in scoala ca sa rezerve bancile?=]
si cum sa alergam pe coridor si sa strigi,ca totusi..suntem 7a:x?
sau sa cauti prin manuale sa vezi al cui a fost sau gen sa sari de pe scaun pentru ca "ah! i'am gasit manualul8->".parca o si aud pe irina cand zice "cIe dragutz."
cum ma ? /:)
mi'a fost door de toti >:D<
ce n'am da acum pentru zilele alea in care stateam in scara la mitzu si ne gandeam ce ce sa facem.sau in tabara cand eram morti de somn si profele ne carau la plaja.sau cand eram la skiatos 8->
vacanta asta a fostc ea mai tare..si totusi mi s'a parut cea mai scurta.pentru ca in fiecare zi am facut cam altceva..mi'a placut.mi'ar placea sa fie pana si 28 iulie..se presupune a fi cea mai proasta zi a mea :)).

restul zilei a foost foarte tare ca sa'ti spun.
muah:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu