duminică, 12 iulie 2009

Jacob e peste tot si ne urmareste.


Deci da,nu am scris pe blog de mult.
Trebuia sa scriu de ieri,deci sambata,11 iulie.
Ziua e ciudata,adica ploioasa.Merg in herastrau cu Julia,ca sa ne intalnim cu Bianca.
Ma suna Bianca : Unde sunteti ma ?
Eu:Pai suntem..la capetele alea.Daca te ajuta cu ceva,stau langa un cos de gunoi.
Bianca:Ne intalnim la skate park.
Bine,mergem ce mergem si ajungem la un pod.O sun pe Bianca.
Stii,avem o mica problema..nu mai stim sa ajungem la skate park:-".
Bianca:Bine,vin eu la voi?Unde sunteti?
Eu:La capete.
Bianca:La stelute?
Eu:da.:))
Bine.vine Bianca si ne hotaram sa mergem la barci.E bine ca cineva dintre noi stie sa vasleasca,adica Julia.A durat ceva pana sa intoarcem si am facut multe cercuri.:))
Ele imi ziceau de nustu ce,si eu intelegeam ca l'au vazut pe Jacob.Evident ca eu am o problema,sunt traumatizata de Ionut.Stii..dusul ala de atunci:-l.Ma rog,ma uit cum cade un om in apa si incep sa tremur..puteam sa fiu eu acea persoana!Aaaah:">.
Mda,despre orice ar fi fost vorba,eu tot de Jake intelegeam.:))
Bianca vede un peste mort.Julia vasleste.Eu observ ca ploua.Saritii!!Ne indreptam spre mal.Ionut ne sare in ajutor,ura:-l.Sare in barca si aluneca,ma rog,tot in barca.
Iesim,luam carnetul Juliei,adica garantia.
Vrem sa mergem la Hard Rock,da noo,ne indreptam spre..baraka:)).
Ploua si mai tare.Noroc ca ele au umbrela.In drum vad un wc..si strig : uite! wc!
Ma rog,sa speram ca nu m'a auzit nimeni.:">
E inchis la barakaa.Ura.Bianca are o idee.Sa mergem la mc.
Ajungem acolo.Ma blochez in toaleta.Ne comandam.Julia primeste un mamut!:x.Radem,vedem unii care seamana cu altii si descopar ca am tricou identic cu al Biancai.Aceeasi culoare,acelasi magazin,in aceeasi zi,nu mai ca,din alta tara.:))
Foarte tare.>:D<
Ne despartimd e Bianca si mergem la Irina.Acolo e si Laura.O asteptam pe aia sa se imbrace.
Mergem.unde?La Mitu in scara.Damscara e asaltata.:))
O descalt pe Irina.Julia are o idee stralucita:sa merg cu ea acasa sa isi ia palaria b-).Evident ca merg.Isi ia palaria si evident ca isi da cu o tona de parfum pe ea.Hauolica:-l..pute.:))
Imi las geanta la ea si ne intoarcem la aia.Unde sunt Irina si Laura?Panica!:o
Le sun,le gasesc,d'ooh.:))
Dragos isi aduce cainele b-)
Care se numeste Lucky :x
Eu:E fata sau baiat?
Andi:E caine.
:))
Stam.Radem.Se stinge lumina:)).Plecam:-<.
La Irina in scara e o atmosfera ciudata si afara e ud.Imi place b-)
Plec cu Julia,imi iau geanta de la ea,ma conduce si plec.
O sun pe Flory si ii povestesc tot.:))
Ajung acasa si descopar ca..nimic?:-?
Da,foarte tare azi.:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu