luni, 29 iunie 2009

Last day !! :|


Bine,e adevarat.Chiar e ultima zi.De ce? Ca eu maine plec in Spania.Uiiiih:-<.
Ziua incepe intr'un mod ciudat,pentru ca ma duc la scoala.:))) De ce?Pentru ca Mircea da banii pentru tabara.Imi aduc skate'ul.Juliia cade in fata cancelariei.Se roteste,cade,face BUM! si toata lumea rade.:">
Foarte tare faza.:))
Pleec.Planul era sa nu mai merg la Irina,da' m'am razgandit.:">
Deci,eu si Flory ne intalnim cu Julia si mergem la Irina.
Ajungem la ea.HAAAU !! Sariti pe ea 8->.
Flory se ofera sa calce hainele Irinei.:))
Deci cum spunea ea : 30 tricoul,50 pantalonii.
Ne indreptam\ondulam parul.
Ne e foamee !! :">
Irina ne da crenvusti.
Intram pe mess,simt nevoia sa ma bag in seama cu cineva zicand 'buna.cf?' mda:))).Si sa ii citesc arhiva Irinei.:-"
Are chestii interesante..:-"
Sa nu uitam sa specificam ca Pitiic vine la Irina deoarece mi'am uitat Ipodul la el..vineri b-).Ah,inca mai are baterie.:x
Ma rog,el nu sta.Pleaca.Pa pisii :-h.
Bumbambum.Iar ne e foame.Si acum incepe planul de lupta.
Evident,eu ma supar pe Irina si nu fac nimic decat sa atrag atentia cu faza asta : caut pe netu chestii gen 'ce faci cand te tradeaza un prieten' =))),imi schimb numele din telefon,si de la mess.:-"
Evident ca ne impacam repede si ma apuc sa tai ceapa >:D<
Si acum,partea horror.Julia e in libertate cu un cutit,aaah:|.Fiti atenti la fiecare colt.:-ss
Cica facem cartofi prajiti,da iese piure-prajit:-?.Cul b-).
Cantam \m/.Julia se plimba cu cutitele prin casa si danseaza intr'un mod neobisnuit de fantastic,ha!b-).Eu si Flory o alergam pe Julia si ne suim pe ea,pentru ca ne canta melodiile preferate.:))) C uraat[-x.
Facem si cartofi normali.Taiem branza.:))
Se face masaa.Halim,fura cartofii lu aia,ba lu aia.Ia rosiile.:)))
Eu o ajut pe Irina ssa spele vasele.Julia iar se ascunde.Trec pe langa ea da' nu o vad.:))
Mancam toate chestiile Irinei de pus pe tort,cerealele si ciocolata?:-?.Probabil.:-??
Momentul culminant.->Eu nu imi gasesc telefonul pe care Julia mi l'a pus nustu udne.Si Irina si Flory incep sa ma sune.Faza nasoala e ca am casuta si incepe sa se incinga atmosfera.:-s.Ma rog,se termina bine.:))
Eu si Flory plecam.Flory tre' sa ajunga nustu unde si eu trebuie sa'mi fac bagajeleee :|
Guguuus >:D<
Stam 323297 de ore sa ne imbratisam pentru ca,stii,e ultima oare cand le vad p'alea doua.=((..frate,o sa'mi fie dor de voi o saptamana..
Si mai sunt si altii printre care si "MAMA" care nu stie ca e poreclit asa si ca..probabil nu o sa afle niciodata ca urma sa'mi fie dor de el.:)
Mda.Moment de reculegere:-<.
Dar totusi,helaau,e o saptamana.:|
Stii ce inseamna o saptamana pentru mine?:-l
Awh:x.
Plecam.
Ajung acasa.Ce fac?
BAGAJE.:))
Ma duc cu Flory in profi,doua blonde.La sfarsit,si mai urat:| O sa'mi fie doooor >:D<
Si totusi,a fost printre cele mai tari zile.O sa va misuiesc 8->
Ba,totusi,mi'e frica cu avionul.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu