vineri, 5 iunie 2009

Mem.<3

So,cu ce sa incep ?
Vara.Primavara sau Iarna.Toamna ? :)))
Super.
Incep cu vara.
Deci..sunt o multime de chestii care s.au intamplat si pur si simplu nu ai cum sa le uiti.

De 1 Iunie am pictat aproape toate profele pe fata.b-) Si ghici ce,chiar le.a placut.Pe langa asta,mi.am uitat si cheile la Irina si ne.a adus minunatele teste la bio.

2 Iunie.

Se poate spune ca e da best,sau se poate spune ca a fost oribila.
Privind ambele parti,cum sa uiti ca eu si Flory fugeam ca doua proaste cand tuna si fulgera pentru ca ne era frica ? Sau ca Emilii m.a facut sa ma simt mai bine,pentru ca atunci s.a intamplat cea mai naspa chestie.Sau ca m.am suparat dintr.o prostie pe Mihaai si,defapt,el nu facuse nimic.Ce.ai zice daca ti.as spune ca mi s.a restartat calculatorul de 6 ori ?Dar cum as putea sa uit ca atunci mi s.a intamplat celk mai naspa lucru ? :|
Nu e nevoie sa intrebi.Big deal.:-j

3 Iunie.

Pei,3 Iunie.
Toata clasa a adus 28439 de mii de sticle de suc.Fursecuri.etc :))
Am facut petrecere de 1 Iunie,pe 3 Iunie,la dirigentie.b-)
Am scris scrisori pentru noi,cu urari si toate cele,pe care sa le desfacem la anu' de 1 Iunie.b-)
Cica ne.am certat la sport,ma rog,nu eu.:))

4 Iunie.

Una din cele mai bune zile.
La scoala nu s.a intamplat nimic important.
Mdeea decat ca la optional vne aproape tot 8aul la noi in clasa.Unii vorbesc cu profa,altii halesc.Roobert se joaca macao q noi si evident,ne bate.b-)
Profa simte nevoia sa imi zica Simona/:).Imi zce de 3 ori Simoonaa si dupa isi da seama ca defapt m.a poreclit si ma cheama Ioana,da ea m.a confundat.=))
Cand am iesit afara prima oara,am stat putin.
Lalala.Am plecat la Cora :))
La 7 jum' am chemat.o afara pe Flory si am mers la Iriiinaa.
eu : unde esti ?
ea : pe la Laura pe acolo.
eu : cu cine esti ?
ea :cu Laura Lizu si Matei si nu mai stiu cine.:))
eu :ce faci?
ea :stau
eu :bine,nu mai sta,vin.o la tine la scara ca suntem la tine.si nu uita de role.
ea :bine.
>:D< :))).
Vine Irina.Ne plimbam.Vorbim.Radem.Ne distram.
Flory se baga inseama cu toti,evident.:))
Facem 3242349273 de ture.Mancam.Iar radem.Nustu ce.Foarte tare.:x
Evident,le iubesc.
Intram in casa.
Film.Mess.Muzica.Baie.Casti.Tv.Mesajee.Pat.Dorm. !

Si totusi,crezi ca am uitat ce se intampla iarna?
Cum sa uit ca Ahi.Andrei si Gabi ma faceau 'saniuta' :))
Sau ca ii dadeam Aurei mereu geaca mea pentru ca a ei era mereu uda.b-)
Sau ca ieseam afara si era friig,da' noi tot stateam.:x
Poate ca e important ca atunci m.am tuns si nu suportam sa ies.
Sau poate ca sunt preea multe,dar nu am cum sa le scriu pe toate.


-Memories-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu