joi, 11 iunie 2009

Linistea dinaintea apocalipsei. =)


Hei.:)
Cum se poate caracteriza cea mai tare zi ? Sa ne gandim.Azi.:)
Ma trezesc.ma spal.mess.tv.ma imbrac.plec la scoala.
Stau doar la prima ora.Ii semnsez Juliei intr'un caiet,ii sparg lu' Roobert baloane in cap,imi e dor de 8a si fug de Laurr care vrea sa ne ude.:)))
Plec.Mergem in hera.Eu.Ioana.Flory.Blinki.Mircea.Petrica si Bogdan.
Bogdan n'are ce face si se intoarce.:| >:P
Luam masina,da' Blinkii Petrica si Mircea o iau celalalt autobuz.=)))
Luam tramvaiul,,tot noi 3.Murim de cald si asteptam sa vina capatul.:))
Ajungem.Ne luam vata de zahar ROZ.Vin si Blinki si aia.:)))
Ne plimbam.mergem pe un pod.
Mircea :'vezi,cade podul cu noi !' =)).
Vrem sa ajungem pe Insula Copiilor.=))
Dupa ce mergem un sfert de ora,constatam ca trebuia sa mergem pe partea cealalta.:))
Ioana si Flory isi baga picioarele in apa.
Blinki: 'Flory..nu a fost rost de pescuit..nu prea sunt pesti':))
Eu si Ioana ne dam in Trenuletul Omida.=)))))
Va imaginati si voi cum ar fi sa vezi doua capre intr'o chestie mica,care merge incet?:-? Da,e ceva normal.:-j
Ne dam in masinuteee :x
Flory cu Bly.Eu cu Ioana.Ne tamponam.Haau,uite ce mi.a facut! aaaah,foarte tare.:x=)))).
Florii isi uita revista Cg in masinuta.b-)
Ne asezam pe o banca.Si ghici ce vedem?Unii cu bike'urile.:x
Aleluiaa.=p~ Ioana vrea sa le ceara id'ul,da' deh...:)).
Stam si ne holbam.Tananana.
Mircea pleaca.:(
Primesc 43584395843 de telefoane de la Julia.Iulia.mama.:))
Ma rog,facem ce facem si plecam.
In tramvai e foarte cald.Eu stau cu Ioana pe un scaun.
Vine o femeie si isi face vant cu un evantai,si imi face si mie,da' fara sa stie.=))
Fac si rime.:>
Bly :'Uite ma..ce noroc.' b-) :)))
Ne hotaram sa mergem acasa dupa 321069 de statii.
Eu si Ioana ne luam kebab,eivident ca dupa aceea sa vomitam.Pe caldura asta deh.:))
Da' nu am vomitat noi,Petrica.
'hei,uite.mi-a mai ramas kebab,e aproape intreg.sigur nu vrei?hai ma ca e bun.=)).

Ajung acasa.Vin Iulia si Stefy la mine.Camelia si Cristina la Flory.Apoi mergem sa o luam pe Ioana.Dupa ce le umpllu 3 sticle cu apa,mergem pe la Pitic,sa ne intalnim cu el.
Vine si Gabii.
Mergem in Parc.
O baba se ia de noi pentru ca,stiti,acolo este o parcare si mingiile sunt
Apoi ii zice lu Flory : si tu,domnisoara imbracata ca o pruna.tu unde stai ?
:)))).
Vin Daniela si Daria.Mergem in parc.
Deci,trupa e asa : Eu.Flory.Ioana.Iulia.Gabi.Stefy.Camelia.Cristina.Daria.Daniela.Pitiic si 3 caini.=)
Ne intalnim cu unele. Gabii se ia in gura cu ele si noi muriim de ras.=)))
Incepem sa palavragim,alea alea.:))
Minge.b-) Toti din bloc sunt cu ochii pe noi./:).
Ciuca.
Il stresez pe Gbi mai mult decat e,pentru ca ii reamintesc ca cineva e acum in Spania.b-) :))
2 doze de fanta pisii,nu uit.b-)
Ioana are o problema grava si e nervoasa.:)))
Tuna.se face ciudat si frig,si plecam acasa.:))
Paa.hug'uri,pupici.;x.
A fost foarte azi,si va foarte iubescc copilasi.>;d<
Si ziceti ca ati mancat comunism ? :))
Gabi :Ba,ascultati.Auziti ? E linistea dinaintea apocalipsei,vine furtuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu