miercuri, 10 iunie 2009

O sa va misuieeeescc <3


Hei,miercuri.Da,miercuri..stii,miercurea aia inainte de joi care este urmata de vineri,si apoi vacanta.:) Stii povestea,nu ?

Pai,azi a fost una din cele mai tari zile.Exceptand faptul ca 8a.ul si.a luat ramas bun de la 310.
Nu facem mai nimic la scoala.Ne plimbam,urcam si coboram,cantam,nustu ce si ne semnam.
Evident ca ne semnam pe uniformele celor de la 8a.:x
Ioniic <3 b-).
Frate,o sa.mi fie dor de voi :|
Am semnat pe toti,exceptand vreo 2 persoane.:)))
b-)
iii >:D<.

Apoi am inceput sa ne semnam pe maini.Adica eu,Irina si Julia.
Evident ca stiu numele tuturor celor care s.au semnat :)) :Iriiin.Flory.Julia.Mihai.Cristiii.Cristina.Ioana.Aura.Robert.Nicu.Conii.Axel.Fane.Laura.Irina.Cristi.Bianca.Ovidiu.Steluta.Gratii.Madalina.Indira.Larisa.Adii.Bogdan.

Va iubesc,si chiar o sa'mi lipsiti.Da' urmeaza tabara.b-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu