duminică, 27 decembrie 2009

Rrrrevelion.



Vreau revelioon.asta imi tot zice Flori de 3 saptamani incoace,grr :-l.dar si eu vreau revelion.
hm.deci plec miercuri.trebuie sa ma bucur de cele 3 zile care mi`au mai ramas pana plec.ce utem sa facem noi 2,cu multe alte persoane,la munte?iti zic eu..multe b-)
normal c`o sa`mi fie door de Irinaa,pe care nimeni nu poate s`o inlocuiasca.si Stefii,Ioana si mai multi.
bine bine,dar eu tot vreau revelion!
o sa`mi fie greu sa ma obisnuiesc cu ideea ca suntem in 2010,e ciudat/:).pana acum,2009 a fost cel mai tare an.
si pentru prima data,sper sa calc cu dreptul.la propriu,nu si la figurant,in fiecare an am calcat cu stangul =)))

cum ziceeam,la multi anii Stefii >:D< si toti ceilalti.


<3 him
-> P.S.dedicatie pentru Irina,pentru ca stiu ca ei ii place mult Justin Bieber =))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu