duminică, 6 decembrie 2009

Things that I love..<3




Biine,deci.Vai..8-> stiu,crezi ca sunt obsedata.Dar imi place prea mult.Pur si simplu..Poate ca am chiar aceeasi poveste si poate ca nici nu trebuie.Dar nus,m'am atasat de cartile si de filmele legate de Twilight.Chiar mult.Si e ciudat..pana sa apara asta,nu puteam mana pe o carte decat daca era ceva gen groaza sau sf.Ciudat,nu?Acum se roaga lumea de mine sa le las din mana.Si la film e la fel.Stiu ca sunt multi ca mine,nu sunt singura.Iar acum dupa ce am vazut si New Moon :x..
Unora li se pare ciudat,adica ce,povesti cu vampiri?Gen fiti seriosi..cui i'ar placea asa ceva?Pai sunt unii carora chiar le place:">.Si da,ma laud:)).
Nu,pe buune.Abia astept sa apara si Eclipsa,si sa ma uit si la asta de 3238293 de ori =)).Ma simt mandra pentru ca i'am molipsit si pe altii.


Asa..acum altceva.Ghici ce.E iarna.Si daca e iarna ce?Iarna inseamna frig,frig inseamna zapada,zapada inseamna sarbatori si sarbatori inseamna Craciun.Si daca zici Craciun,evident ca te gandesti si la anul nou.
Cred ca asta e perioada mea favorita din an,ma rog,si vacanta de vara :-?
Adica cine ar putea rezista cadourilor,colindelor si zapezii ? Si colindatorii care vin la usa si te gandesti ca odata erai mic si iti doreai sa mergi pe la fiecare casa sa colinzi.Doar de dragul sarbatorilor.
Si da,ma bucur ca in sfarsiiit sunt acasa de Craciunul asta.Nu mai plec nicaieri,nici o alta tara,nici alt oras nici nimic.Asta imi doream.Sa stau acasa.Sau cel putin in Bucuresti..unde pot sa stau si cu toti cei dragi.
Am asteptat perioada asta de pafafaaii 8-> si uite ca in sfarsit a venit.Faza e ca ma gandesc la ce vreau de Craciun cam din septembrie.Si ghici ce,nustu.E greu de decis,pana acum doua saptamani vroiam Ugg,dar acum..wtf?/:).Simt ca nu va fi ca in ceilalti ani,si nu stiu de ce.Probabil ca e de bine,sau cel putin asa sper.:d

Acum pot sa port bratara mea cu 'Merry Christmas' pe care o port la fiecare Craciun cam de 3 ani b-).Si acum e perioada aia in care ti se indeplinesc dorintele..:x
Si totusi mai e o satamana de scoala.Imi place.Mereu mi'a placut saptamana asta.Anul asta e diferit,dam si teza la mate chiar in ultima saptamana.Dar ramana la fel,pentru ca dupa asta urmeaza vacanta.E naspa ca o sa imi fie dor de colegi..dar majoritatea o sa ne vedem in vacanta >:D<
*azi am simtit cu adevarat ca e iarna,cat am fost afara cu ei,care ii iubesc cel mai mult.poate si pentru ca simteam cum ninge usor pe pielea noastra.sau a burnitat.tot aia.<3*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu