joi, 28 ianuarie 2010

Cand suntem doar 5 oameni in sala,facem poze gen gossip girl.


"Irina,Florii..hai sa facem poze gen gossip girl frate."
"Ok,hai sa iesim."
"Nuu,ca afara nu e gen gossip girl :| "
staati ! cum am putut sa uit sa specific,ca Florii e mama noastra?
[ eu :"ba,stii ce ma gandeam? daca unu' se da la Flori,sa aparem noi asa pe langa ea si sa ii zicem "mama!" irina : " stii ca la asta ma gandeam si eu?=)) e mama noastra inca din excursie."]
ok,continuam...
"In diverta?"
"Nu vreau poze gen gossip girl in diverta."
"Biine,hai la Irina in scara."
"Da' scara Irinei nu e gen gossip girl ! "
"Da' ce are ma scara mea ?"
"Atunci unde sa meregm ? "
"Undeva unde sa fie gen gossip girl"
"Ba! Eu trebuie sa ajung acasa,hai sa luam tramvaiul"
"Da nu e gen gossip girl..."
in tramvai...
"Si tot n`am facut poze gen gossip girl frate..."
"Hai sa facem in tramvai,numai ca sa iti inchid gura."
"Nu vreau,nu e gen..."
"Gossip girl.Aoleu,obsedatoo!=))"
si dupa ce iesim din tramvai,cobor si ma uit la oamenii din tramvai : nu sunteti gen gossip girl =)))
concluzie : vreau poze undeva unde sa fie gen gossip girl =))
discutie intre ele o obsedata si ele doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu