joi, 11 februarie 2010

Băăă !


Postarea e speciala pentru boracimeeee.
Irina face maine paispeeee,da.da da',normal ca se crede importanta fiind cea mai mare din clasa :-@ si'mi place ca nu stie ce cadou i'am luat si ea se chinuie se afle ce.si da,chiar e un complot pentru tine,de la mine si stefi normal.
si eu sunt a3a,da?=))
oricum,maine vei fi asaltata :*
inca stim ceva ce tu nu stiiii , dar tot te iubesc si la multi ani >:D<
mda,si vreau sa vina si ziua mea mai repede.inca 35 de zile.nu pot sa cred cat de repede trece timpul.god,ce ciudat.parca ieri am cunoscut'o pe Irina si eram clasa a3a si nu se suportam .. ca amandoua stiam sa desenem si sa cantam iar ea era obsedata de animeuri si eu de R&B [concluzie : cu persoanele pe care la inceput nu le suportam am devenit cea mai buna prietena si sunt si acum iar cei pe care ii "adoram" s'au dovedit a fi nepotriviti.];si acum are APROAPE paispe,cu accent pe aproape.
...
si azi a fost misto,oare dece presimt ca maine si poimaine o sa fie la fel ?
avem planuri mari pentru sambata,feriti'va astia din 156 =))

p.s. "And you appear Just like a dream to me." -> si chiar e adevarat,unii dintre noi stim.<3
pfaa,si vine Valentine's Day.asa si ? e o zi ca oricare alta,cel putin pentru unii :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu