vineri, 26 martie 2010

Aleluia.



Hei.Da,tu.Am o stare d'aia de inspiratieeee,adica nu inspiratie,happinessssss <3
Ok,vreau...vreau vara frate.Si vreau sa fie sfarsitu scolii si sa ne mai udam ca anu trecut , adica sa fim udate si sa ne tina in picioare la ore,ce urat.Vreau sa..a,nu,nu vreau asta.Nu vreau sa plece astia.Vreau sa mor de cald,si sa ma mai ude cineva.Vreau sa'mi mai pierd vreme prin scara,vreau sa'mi pierd vremea cu tine.Vreau sa ma holbez la soare,vreau sa mai fac cumparaturi ca dinainte de tabara,chiar daca anu asta nu mai merg in tabara.Vreau sa mai alergam,vreau sa mai cad de pe skate,vreau sa va imit cand faceti scheme,vreau sa mai urmarim persoane,vreau sa ne mai plictisim si sa ne intrebam unde sa mergem a doua zi.Vreau sa tip,vreau sa tune si sa fulgere,vreau sa mai stam afara pana tarziu,vreau TOT.Vreau tot?Asta suna destul de ciudat.
Ma roog,vreau.Cum ziceam,vreau sa'mi pierd vremea cu tine,pentru prima oara.Imi place sa zic asta,chiar daca stiu ca'i doar o fantezie de'a mea.
Vai,de mult n'am mai fost asa fericita =) Ce naiba ma ? Nustiu , stiu doar ca ascult cateva melodii incontinuu si ca BUBA.N'am mai zis de mult buba pe blog,zic acum.
B-U-B-A.
Mi'e dor sa urasc semnul ":)" si sa ma supar pe fiecare persoana care il folosetse.Mi'e dor pana si de ziua aia de cacat , 14 februarie 2009 ( cine stie cunoaste x_x faza cu felicitarea).Mi'e dor sa ma plimb pe aceeasi strada.A,stai.Deja fac asta in fiecare zi.Nu , nu e o obsesie :> e doar un obicei prost .
Asa , acum o sa'mi fie dor sa..O sa'mi fie dor sa imi pierd pauzele la 1 si sa fiu aiurita.O sa'mi fie dor sa ma bucur atunci cand facem engleza joia si vinerea.O sa'mi fie dor sa ma bag in seama si dupa sa intru in pamant de rusine 8->
Omfg , am spus ca sunt ciudata :"> deci nu ai dece sa'mi reprosezi asta !

Flori : ba ganditi'va cum o sa faca Ioana la sfarsitul anului:-s
Irina : o nuuu =)))) o sa avem nevoie de pompieri?
Flori : cred ca o sa iasa uraaat x_x nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa planga asta mica=))))
Irina : da , pentru ea o sa fie cel mai nasol :o3

-ce proaste,parca nu m'ar cunoaste [-( eu niciodata NU plang la filme =)) bine bine , plang la filme sii ? o sa ma stapanesc , pai cum ? :-"

Vara asta am sa ma indragosteeeeesc .
Da' de unde..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu