sâmbătă, 3 aprilie 2010

Paste fericiiiiit :x !





In sfarsiiit , alta perioada misto , alta vacanta , soare , caldura , chestii <3456
Astept asta de .. ca sa vezi , un an =)
Ma rog , e primul an in care am tinut post o saptamana.Da da , ma simt mandra.Si am facut toate cele.Si chiar ca dupa perioada asta , m'am schimbat.In mai multe aspecte , o sa vedeti.Si chiar e mult mai bine si ma bucur ca am reusit asta si ca mi'am petrecut perioada asta cu cei la care tin cei mai mult , va stiti !
Anul trecut a fost urat afara si a plouat , dar tot am iesit afara.Tin minte ca a fost prima zi in care am purtat maieul albastru care pana la urma s'a dovedit a fi norocos.A fost misto oricum , dar poate anul asta va fi si mai si.
E o perioada la fel de frumoasa ca si Craciunul , ca deh.Insa unii tot cauta cearta da asta e treaba lor , cine'i baga in seama ?:-j
Ma simt prea mega ultra extra maximo minunat (unii stiu dece) ca sa ma consum ptr voi :*

So , sa pasteti fericiti maaa >:D<<<<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu