duminică, 11 aprilie 2010

De ce se invarte camera cu mine :o3 ?


Ok ,sunt cu moralul la pamant.Mi-e rau de o zi si ceva si nu am ce sa faaaac :-l Unii zic ca am racit ,si poate ca asa e x_x
Astept sa vina Stefi la mine si cu cat tastez mai mult simt cum fiecare particica din mine fierbe.Suuper , acum am si febra.
Deci azi nu.Azi nu ies ,azi nu cant , azi nu nimic.Azi pierd timpu'..
(Si ma uit la Vampire Diaries dar asta'i deja alta poveste :"> ) Daca ar fi cineva in blocul vecin sa ma vada ca din 10 in 10 minute ma duc la geam si il deschid , apoi il inchid ,apoi il deschid iar ar crede ca am innebunit.Dar nu ,grrr !
Si e dragut sa vezi cine iti este cu adevarat prieten ,cui ii pasa ca nu esti in apele tale si cine te ajuta cu ce vrei.
Azi e gen martea trecuta ,nu am mai petrecut de ceva vreme atat de mult timp cu mine.Si in momente din astea iti dai seama cat de mult te'ai schimbat.In bine , nu altceva [-(
Si acum iar mi'e frig si ma duc sa inchid geamul,stai putin.
Asa ,acum e mai bine.Si totusiii parca ieri luasem vacanta si ma intrebam ce o sa fac si uite ca acum e ultima zi.Si tot nu s-a intamplat acea chesti si uhm :-<
Siiii mi'e cald :| Vai ,n'ai vrea sa fi in locul meu :))
Dar totusi , cum sa termini o carte de 300 de pagini in 4 ore ?! Nu ma intreba pe mine ,cum ziceam si inainte : NU am innebunit =)
Ok ,deja aberez.M a duc sa vad al :-? 7'lea episod din Vampire Diaries >:)
Gizas,sunt deja obsedata de vampiri :">
Pa.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu