vineri, 21 mai 2010

Strange feelings..


Vai vai vaaai :x

Uite maa,se mai intampla si chestii d'astea.Nu l'ai vazut de 32184692134 de zile,si acum a aparut.Si asa,din senin dai peste el.Si cum te simti?Inima iti bate ca si cum ar fi o toba iar privirea lui ar fi betele cu care o lovesti.Si..o nu,iar are mirosul ala.Mirosul ala care te face sa plutesti si sa te gandesti ca stai pe plaja,la mare..si iti amintesc anu' trecut..cand totul era perfect,si nimeni nu se baga.Si soc,anul trecut am avut liliac,acum soc,deja devine ciudata partea cu florile..nu?
Mda,asa ziceam si eu.
Iar o dau in sentimentalisme.Nu'mi place da neh,tre sa zic.Defapt nu..nu pot sa zic.Decat partea asta,adica asta buna.Partea proasta e aia cu sfarsitu anului,aia aiurea,aia fara sens,aia care m'a urmarit 4 ani.4 ani?Da,ai auzit bine.Obsesie?Cam asa ceva.Urmari?Penibile chiar.Naspa,nu?Nu,o sa am ce sa le povestesc nepotilor.

Binebine,tac x_x Asta'i ma,daca ma apuc sa spun ceva nu mai termin.Asa ca data viitoare da'mi o palma sau eventual un buzz !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu