duminică, 23 mai 2010

23/23.


Daaaaaa.Mereu da!
Pentru ca azi e 23 mi-am amintit ca mereu e soare si mereu trebuie sa zici "da" :x
In ultimul timp am uitat sa rad,si mi s'a spus.Eee,acum mi'am amintit.Mi'am amintit ca trebuie sa rad si trebuie sa fiu persoana aceea care ii face pe oameni sa se simta bine.Ce ciudat,mereu cand e 23 imi aduc aminte de asta.Siii siii sii mi'am amintit ca vine varaa :x Si si si tabara (poate) si si si mare si si si ok.
Cand zic vara ma gandesc la...mare.soare.cald.distractie.haineeee.apa.water park.munte.tabara :x.prieteni.muzica si toate cele :x
Sa ma plimb cu "cetatenii" mei peste tot,buba <3

Si ma mai gandeam la o chestie :-?
Stii intrebarea aia muuult cunoscuta de toata lumea si de prost gust : ce ti'ai lua cu tine pe o insula?
Ma gandeam la chestia asta.Hm,prima data te gandesti logic la prieteni,ipodul si nustu,cainele.Dar defapr mi'as lua o multime de chestii :-? Incepand cu cartea mea preferata pana la gaini.Si daca vrei sa ai in permanenta o gaina,tre sa'ti iei si un cocos,ca neh =)) Vezi cum se leaga? Ciudat.
*cred ca skinul spune tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu