joi, 10 iunie 2010

Again,summer time.


*Aaaaa,se anunta o vara pe sisteeeem cum s`ar zice,cea mai buna vara dupa palnuri.<3

Partea ciudata e ca..
Wtf?! - 7a devine 8a?Aiurea,nu ma vad a8a,nu ne vedem a8a.Da' nici anu trecut nu ne vedeam a7a,so...
O sa`mi fie dor sa facem parte din boraci,sa avem de la cine sa luam exemple,sa fim ca cineva,sa ne fie rusine de ce o sa zica nustu cine,sa enervam,sa fim enervati,sa nuj,mama masii mai stie ce,o sa`mi fie dor de tot si de toti,si de aia de care nu sunt asa de atasata,totusi faceau si ei parte din decor.Fiecare a avut rolul lui in toti anii astia,si mi`e greu sa ma despart.Dar asta e...viata merge inainte.Fiecare faza penala,fiecare bucurie,fiecare suparare,fiecare cearta,fiecare nota proasta,fiecare minciuna,toate astea sunt momentele de neuitat dupa care toata lumea plange.Astia sunt anii de care toti isi amintesc cu drag si i`ar mai trai de `nspe mii de ori.
Si un singur lucru sper : sa mi se duca dorul asa cum le duc si eu dorul lor.Si cand sentimentul e reciproc...nu prea mai sunt cuvinte.<333

Ok,lasand la o parte despartirile si astea,am avut parte de zile genius asa.Multe faze penale,prieteni noi,chestii,descoperim Bucurestiul,caini,cazaturi,ne expunem cracii,ploi de vara,buba,cu paturica dupa noi,poze,muzica,bla bla.E vara frate,si cand e vara am dreptul sa innebunesc.Toti avem draptul asta,pai cum?Avem o vara inainte,tre` sa profitam de fiecare clipa.Si am invatat de mai demult ca fiecare fractiune de secunda conteaza.Fiecare intoarcere,fiecare dezlegare de siret,fiecare cuvant,fiecare telefon,naaah intelegi tu.
Si chiar ma uitam cu Irina pe postarile vechi si ne`am amintit caaate amintiri avem.Bune si naspa,grozave si oribile,dementiale si bleah.Si citeam noi si radeam la fiecare chestie,ca stim exact ce s`a intamplat in fiecare moment ca si cum s`ar fi intamplat azi.
Anul asta a fost un an plin,parca mai plin ca anul trecut.Asa e...un an se umple din ce in ce mai mult si se face alt an,si altul,si altul...Cum era nustu unde,zilele trec,dar anii zboara...
D`asta trebuie sa profitam de fiecare moment,caci nimeni nu ne mai da sansa sa retraim zilele astea inca o data.

*Bucurati`va de vara si vacanta copilasi,ca iar ne vedem la toamna.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu