luni, 21 iunie 2010

Buba.


Stupid,dar adevarat.


Pentru`un toi,cand n`avea banul
Isi dadea zalog sumanul,
Pentru chil cand a`nsetat
Sufletul si l`ar fi dat.
De la crasma toti plecara
Numai el mai sta si`i seara.
A plecat si el acum
Cumpanindu`se pe drum.

Merge..pan`la crucea`nalta
Iar la Cruce..buf in balta 8->
S`a sculat cu maaaaare greu..
Iata`l la caminul sau.

Soata-i zice :"-Arz-`o focul,crasma ti`o mancat norocul!"
Dansu`i bate din picior
-Taci n`auzi ca te omor ! :-s

Ma`ntreb dece asta e prima poezie pe care am invatat`o.=)))))
Eh,ce puteam sa invat si eu atunci :">,dar totusi ma laud,prima mea poezieeee b-)
Eram micaaaaa,ok? OK.:*

Asa,pentru ca n`am ce sa scriu...o sa scriu cateva din citatele mele bubistice zilnice,ca de exemplu :

*Buba. (nelipsita in orice conversatie)
*Malaka! (injuratura in greaca,pe care o foloseam demult dar habar n`aveam ce inseamna =)) )
*A iesit Sorinel,tatal boschetariloooor! (cand iese soarele)
*Sorinel a intrat,e bulangiu. (cand intra soarele in nori)
*Whatever.(cand ma plictisesc)
*Irinaaaaa,uite o gaina ! (stie ea :"> )
*Sa`ti spun ce am visat? (fac asta in fiecare dimineata)
*Mda,mersi,PUNCT. (la misto)
*Ce facem aaaaaazi ?
*Irinaaaaa,vreau sa`mi cumpar un sarpe.
*Demential.
*Groh >:D< !
*Proasta proasta proasta !
*D`aia te iubesc.
*Lalala everyday =].

Hmmm,nu mai stiu.Cand imi amintesc mai bag.
Adsekleravisinuj >:D< !

Un comentariu: