marți, 22 iunie 2010

Riri.


You can stay under my umbrella...
Vreau si eu.Hei,ce ciudat.Pana acum eu eram cea cu capul in nori si indragostita pana peste cap.Ciudat cum s`a intors roata,mi`a luat Irina locul.Dar euuu?Am ramas in aer.

Buba...melodiile Rihannei ma fac sa ma simt ciudat.Ciudat,adica intr`un sens bun,nustu,imi plac.Simt ca ma reprezinta.Poate d`aia le si fac la canto.Dar nu...mai e ceva.Ceva ciudat.Melodiile ei au acel ceva care il simti atunci cand esti indragostit si simti nevoia sa dansezi.Sa dansezi?Da.Cred ca ma apuc iar de dansuri.Nu...nu asta.
Cie naiba?!A revenit vechea mea replica.Helau replica,mi`ai lipsiiit.>:D<

Ok,ciudat.De ce scriu postari atat de des ? =)) De ieri pana azi am scris 3,uhmm,o duc destul de bine.
M`am plictisit,ma duc sa ma uit la Gossip Girl.Pavana.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu