miercuri, 30 iunie 2010

Ah,she's gone with my...sunglasses!


Okeiii,probabil ca te intrebi ce`i cu titlul.Paii,plictiseala,stii tu.
Defapt nu,e Irina..a plecaaat!!Cum sa plece?Da,a plecat o saptamanaaa.Si vreau sa zic helaau,ce fac eu o saptamana fara ea?Ok,vorbim la telefon/pe mess,dar..bub.
Stiam eu ca va fi aiurea,dar dupa prima zi,ii simt liipsa.Aiiiurea.Dar atunci cand o sa plece o luna?Pfoaa..tre sa`i dau raportul despre "gaina" zilnic,stii ce`nseamna asta?
ROAMING B-),civilizatie,eaaa.
Si si si cu cine mai bantui strazile incercand sa gasim pe cineva de care sa se ia?Si cu cine mai fac poze de nebuna?Si cine`mi mai zice "esti proasta,da te iubesc >:D< " Aaa,tot ea.
Ok,e doar prima zi,dar buuba maximum !
Am scris asta,asa ca sa stii ca mi`e dor de tine,grav!>:D<
xoxo.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu