vineri, 9 iulie 2010

B`bye Romanicaaaaaaa.


Finally,Greece.

Chiar daca e pe bune a8a oara cand merg,tot imi place.Deja am inceput sa invat greaca.
Aaa,si in sfarsit o sa invat sa fac surf , visul meu de`o viata domneee :x
Si grr,culmea.Cand vin eu pleaca astia, da gasesc eu ceva de facut..chiar daca`i missuiesc gravulescu.<3
Chiar nu am inspiratie,dar un lucru stiu sigur :
ca intr`un fel vreau sa plec,sa ma relaxez si sa ma detasez putin de Bucuresti
DAR
intr`un fel nu vreau,vreau sa stau cu prietenii mei si sa petrec fiecare minut cu ei,sa nu pierdem nimic.
Nu`i un sentiment unic,cred ca fiecare vrea asta.

Dedededeci mai auziti de mine la tel/facebook/si cand vin pe 18 >:D<

I'll miss you guys !
..singura noastra scapare e sa ramanem toti la mareeeeeee !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu