duminică, 25 iulie 2010

Ready,set,go !


Da'i drumu !
E vara,da?
Da,si cand e vara ai dreptul sa innebunesti,ca atunci de revelion,stii?
Pai,ce mai astept?Pana acum am asteptat,dar nu mai conteaza.Cat a mai ramas din vara am de gand sa'mi las partea aia shy mereu acasa.Ok,nici chiar mereu,dar sa fim sinceri : are nevoie de o pauza,mereu a fost ca aura mea.

Asta e o promisiune

^

|

Azi de exemplu e o zi nasoala,vreme care'ti da stare de plictiseala/melancolie/aiurea.Dar sper ca de maine se imbunatateste si iese soarele pe strada mea.
Si chiar mi'e dor de scoala,adica cineva chiar mi'a amintit ca mi'e dor de scoala.De colegi,poze in pauza si in curtea scolii,pauze,imbratisari,alergari,secrete,note (proaste sau bune,sunt tot note),chiar si de profi.Si sper ca anul asta o sa profitam ca e ultimul nostru an impreuna.Dar..o sa mai fie la fel?Avem numai de asteptat.

XOXO.:-"

2 comentarii: