duminică, 1 august 2010

Auiii :o3 .


Deci ieri,31 iulie.
O zi importanta pentru mine,prima nunta la care am fost , daa :"> .
Deciii credeam ca o sa fie naspa,pentru ca nu cunosteam mare lucru.Dar a fost .. genial ca sa zic asa.
Si cel mai mult mi'a placut dansul miresei cu mirele.Absolut superb :|
Nustu daca era din cauza melodiei,felului in care se priveau,dansul .. dar chiar mi'au dat lacrimile (de uimire,fericire,chiar nu stiu).Poate e ceva normal pentru mine,eu,care plang la filme,darrr nici nu pot sa explic felul in care m'am simtit.
Decoratiunile au fost foarte tari,muzica buna,oameni de treaba,si ringul de dans mereu plin.Si atmosfera aia de bucurieee,balonasele colorate care zburau prin restaurant,TOT :x.
Chiar nu m'am plictisit,poate pentru ca mai mult am dansat :">
Daca eram cu 10 ani mai mica as fi spus ca atunci cand o sa fiu mare vreau sa ma fac mireasa.Dar acum as spune ca vreau sa particip la nunti.De mult n'am mai avut sentimentul asta care sa nu il pot exprima.
La inceputul verii chiar ziceam ca nu am fost la niciun eveniment asa.Si uite ca am fost si la botez,si la nunta.

Chiar mi'a placut,mai vreau.<333
Deci care va casatoriti sa nu uitati sa ma invitati :o3 .

...

Aa,am uitat aproape cea mai importanta parte ->
Melodiile care m'au marcat la nunta si imi vor aminti mereu de ziua asta perfecta<3.

-Rednex - Cotton eye
-Mariah Carey - My all
-Shakira - Hips don't lie
-Florin Chilian - Zece
-Narcotic Sound - Mamasita
-Yolanda be cool & dcup - We no speak americano
-Voltaj - 20 de ani
-Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
-Ilie Micolov - Dragoste la prima vedere
-Marcel Pavel - Frumoasa mea
-Ovidiu Komornyik - Esti mireasa vietii mele
-Ro-mania - Dulce-i vinul
-Ro-mania - Lasa-ma sa beau

etc cand imi mai amintesc mai scriu :">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu