marți, 31 august 2010

Goodbye my almoust lover,summer ♥


Ultima zi din varaaaaaaaaaaaa


Ar trebui sa fie o zi speciala sau ceva gen,da' presupun ca o sa fie o zi oarecare..
Anyway,e ultima zi din varaaa !!! Aaaa,cum asa ? Vara asta a trecut suuper repede.
Nu pot sa zic ca nu mi'a placut,dar nu a fost ca vara trecuta,adica BAZA.Si poate ca nu mi s'au indeplinit toate dorintele,dar mai e timp.
2 saptamani de vacanta...
(Ce putem sa facem in doar 2 saptamani?Putem sa facem multe.Dar intrebarea e,se vor face aceste multe lucruri?)
Si apoi scoala.
Hm,chiar mi'e dor de scoala,adica nu de teste/ascultari/note/astea.De colegio,pauze,etccc :">
Dar e ultimul an,si vreau sa fie altfel.Adica mai buun.

Anul asta a venit mai repede toamna,cu 2 zile chiar.
Ceee'i cu vremea asta ?
E prima zi din vara cand port pantaloni lungi.Mbub.

Teoretic de maine vine toamna...
Toamna pentru mine inseamna -> frunze,frig,ploaie,scoala,sperante,dorinte,revedere,fericire,dezamagire,carti,prieteni,furtuna,vise indeplinite,iubire,cizme,umbrela,ciocolata calda,gutui si nu in ultimul rand BUBA.

Ugg'urile si botinele mele asteapta de luni intregi sa le scot din dulap,sa le curat si sa le port iar.La fel si blugii si puloverele.Si hanoracul cu oite e nerabdator sa isi faca aparitia.

Soarele paleste,pamantul devine cafeniu,si toate frunzele incepm sa'si paraseasca casa si se lasa duse de vant,prinzand un curcubeu de culori.Dar ma intreb...poate vreuna din ele sa coloreze toamna,si la fel si visele mele?



SFARSIT DE VARA.-oare se va intampla un miracol azi ca sa marcheze vara ?

♥♥♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu