joi, 28 aprilie 2011

Never say NO to a puppy :o3

Uhmm ,bine ca apari iar de nicaieri.. *Old passions never ends* daca ma intelegi .
Bine ,deci scriu o postare despre catei :">

Nu caini ,catei.Chiar daca au si 191919191919 de ani ,pentru mine tot catei sunt.
Pentru ca am vazut un filmulet care circula pe facebook..care mi-a lasat gura casca :| Cum ca oamenii din China ard un caine de viu si..wtf?! Adica vreau sa zic ,frate, nici chiar cel mai insensibil om n-ar face asa ceva.
Pot sa zic ca pentru catei am cea mai mare sensibilitate ,nu stiu de ce ,dar asa e! Pentru toate animalele,evident,dar pentru ei in special.
Am simtit nevoia sa scriu asta pentru ca in seara asta ,cand alergam in fata blocului am dat de Martin (cainele de la bloc pe care il stiu de cand m-am mutat) care are un picior schiop..si mi-am amintit cat de mult il iubesc si nu suport sa vad pe cineva facandu-i rau.:o3
Chiar daca unii se cred mari smecheri ca dau in animale si isi sterg incaltarile cu pisicle ,pe mine una ma uimesc intr-un mod nasol ,ca sa nu zic ca ma dezgusta :*
Deciiii ,chiar daca va enerveaza cand latra cu noaptea-n cap ca disperatii :-l ,sau cand alearga masinile si chiar si atunci cand vor sa va muste,nu uitati ca si ei sunt niste fiinte ca si noi si incercati sa-i luati cu frumuselu si mangaiatul pe botic si va faceti cu un prieten pe viata

P.S : Nu sunt cine stie ce obsedata dar chiar vroiam de mult sa spun asta si nu stiam cum =)
Buba >:D< !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu