sâmbătă, 30 aprilie 2011

What you should know before you leave

Sunt cateva lucruri pe care le vom tine minte toata viata ,si ne vom aminti de ele chiar si in ultimele clipe.

Se zice ca prima dragoste nu se uita niciodata..
Banuiesc ca asa e ,dar nu pot confirma asta pentru ca inca nu m'am intalnit cu asa zisa "prima dragoste".Sau probabil am intalnit-o dar nu o recunosc .

Awy ,am intalnit unul din acele cevauri pe care chiar nu le voi putea uita .. TU.Adica nu TU ,tu :d.
Sa recunoastem ,viata mea ar fi fost plictisitoare fara tine ;nu as fi mai avut despre cine sa scriu ;unde sa imi pierd vremea ;cu ce sa-mi ocup timpul si acum serios ,orice persoana vorbeste de mine sau ceva ,al doilea lucru legat de mine la care se poate gandi cineva nu e altceva decat...tu :D

Stii ,multe adolescente au cate o obsesie gen...idk ,o vedeta rock,un Brad Pitt,un Christopher Drew sau ceva gen.Ei bine .. obsesia mea esti tu (si cu asta cred ca am repetat de vreo 10 ori cuvantul tu =)) :">).Esti prima mea obsesie si nu ,nu mi-e rusine sa recunosc asta ,"you'll always be a part of me..".Cand o sa am 69 de ani o sa-mi amintesc cu placere de "baiatul din scoala generala" si o sa le povestesc nepotilor cate facute si nefacute faceam :">.Pot spune ca 5 ani din viata mea nu au fost irositi nicidecum.
Deci da ,viata ar fi plictisitoare fara anumite chestii,persoane,lucruri care pur si simplu simti ca fac parte din tine.
Asa ca "KEEP CALM AND LIKE WHATEVER YOU WANT" Fiecare are propriile gusturi si pasiuni sa zic asa ,si nu trebuie sa ne fie rusine/sa ne ascundem/sa mintim in legatura cu anumite lucrui pentru ca asta ne face unici .Trebuie sa ne sustinem parerea chiar si atunci cand nimeni nu e de acord cu noi ,trebuie sa luptam pt ceea ce vrem si sa fim sinceri cu noi ,daca nu cu altcineva ,pentru ca daca nu avem incredere in noi ,de ce ar face-o altcineva ?

Be optimist dude ^^
Suntem noi si nimeni nu poate schimba asta

Un 1 Mai fericit si buba ,distractie placuta celor de la mare chiar daca ma ofticati si toate cele >:d<.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu