marți, 30 august 2011

Another summer,another story

Ultima zi de varaaaa.Nu pot sa cred ca inca o vara a trecut pe langa noi,cat de repede se scurge timpul.
Mama imi zicea ca odata ce inaintezi in varsta,vara ti se pare din ce in ce mai scurta and fuck,that's efing true :-L.
Anyway,a fost o vara super <3.Am facut aproape tot ce ne'am propus,in ciuda faptului ca am fost sincronizati aiurea cu plecatul.Am fost NOI and tahat's all that matters.Am hoinarit cam peste tot,am invatat ce inseamna prietenia,iubirea (unii,eu inca sunt invatacel),distractie,betie,drumetie,foisor,apa,liceu,dezamagire,munte,poze,revedere,amintire
BUBA
Vara asta mi'am facut o promisiune : ca o sa ma indragostesc.Si uite ca n'am facut'o nici vara asta.Foarte ciudat pentru mine,tipa care e mereu cu capul il nori si viseaza la cineva.Dar stii cum se zice,orice lucru se intampla cu un scop.


Vine toamna,vine liceul,vin schimbari,vine chiar si frigul.
Asa e.Toamna asta va fi diferita..
N'o sa mai intram pe portile scolii alaturi de toti prietenii si o sa calcam pe teritorii straine cum s'ar zice.Dar teritoriile astea vor fi our home,so go on and smile.

Are you gonna live or just simply exist ?

Urmeaza aproape o saptamana cu my buba >:d<<<<;bubastuire totala :D;D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu