sâmbătă, 20 august 2011

There's a little star shining there,and that's my only hope

Se termina vara ..si odata cu ea si prietenia noastra,dar nu stiu cat mai pot salva din ea..am incecat de prea multe ori.

Am simtit'o de mult ,dar acum e deja .. evident.Nu ne'am certat,dar.. nu stiu.
Partea proasta e ca numai eu o sa fiu cea care va fi ranita,pentru ca eu pun suflet:-j..
Chiar nu ma asteptam sa'mi faci asta.Dar oamenii se schimba ..si ajung exact ca acele persoane pe care le'au urat mereu si si'au spus "eu nu voi fi niciodata ca ele".Mhm..
Am trecut prin multe si peste multe faze frumoase dar si nasoale,ne faceam planuri de viitor,eram noi si nimeni nu intervenise intre noi - pana acum.

Pacat .


Dar chiar daca tu renunti ,eu nu voi renunta asa usor si nu voi da cu piciorul in tot.Oi fi eu mica si fraiera ,dar ma stii :D:D
Sper ca,intr'o zi,vei realiza cine a fost mereu alaturi de tine,care'ti sunt prietenii adevarati si vei face ceva in legatura cu asta..
* Mai stii cand ti'am dedicat Prietenie Adevarata ? Inca e valabila,si mereu va fi :">


You're my best friend and I love you.From all those .. 7 ,you are the best.

I will always be here for you,no matter what.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu