miercuri, 15 aprilie 2009

Prin plaza cu ele <3.[Flory are treispe,da]


Heei >:D<. Ziua incepe la ora 8 fara 20 de alarma mea care ma anunta ca luni trebuia sa mergem la jogging :-l.Luni nu putea sa sune :-j.
Azii e o zi mare =p~ Flory se face mare :> .Si totusi,trebuie sa reamintersc ca sunt mai mare cu o luna fara patru zile decat ea :">.Nu conteaza :-j.
La 1 eu si Flory mergem la scoala sa ne intalnim cu Julia ;;) Ciuuuca >:D<. Mergem in statie sa asteptam masina :).->Directie-41`-mall :)).
In tramvai era unu' care canta si nu isi dadea seama :-l super,trebuia sa.l chem la canto :.
Ajunse in mall si inca in viata ca sa nu ne prinda BGS sau c erau :))...ne ducem sa luam bilete la fiilm.Ala nu e bun:) ala e naspa:..Friday 13 am vazut:))...pana la urma am mers la..:-?..Vicky Cristina Barcelona :)) b-).
Luam milkshake si mergem la Peacocks pentru ca eu si Julia sa ne luam maieuri identice =p~.Ne plimbam.Flory isi ia jeleuri.Eu scap vreo 2 pe jos.S.a facut 2:30 :)) -> mergem la fiilm.
In sala Flory e nebuna,face ca toate alea,ne ciupeste si da popcorn pe jos :) Asa e la treispe ani :-j. Noi 3,surorile alunita:-",incepem sa vorbim despre cum are aia din film nasul ;;).O fata roscata cu ochi albastri si imbracata intr.o rochie roz imi da insistent cu piciorul in scaun :) Fac schimb cu Julia.La fel :.Ciuca l-). Julia se excita in timpul filmului:)).
...cand s.a terminat filmul noi inca stateam pe scaun si vorbeam la ce magazine sa mergem:)).Toata lumea pleca,noi palavrageam :">.
Iesim din sala si facem poze cu Zac Efron :)).
Eu si Julia vrem sa ne luam sireturi rooz si albastre =p~ N.am gasit,evident ;)).Flory zice ca o enerveaza baietii cracanati si Julia vorbeste de ciocolata:)).Eu vreau adidasii aia Nike : Imi dau fiecare o palma in cap si termin :-j.Ne ducem sa ne luam hainee ;x Haaau ! Sariiiti ! Peste doua ore si ceva plecam :) Ne ducem la alte magazine.;;)
Eu si Julia ne.am luat doua maieuri la fel.Flory si Julia si.au luat doua tricouri la fel.Flory si cu mine ne.am luat doua maieuri la fel. =)). Tin sa va reamintesc k va iubesc >:D<.
Dupa ce le bat la cap cu blugii si cainele ... ne ducem sa.mi cumpar un lant cu caine:)).
Ne intoarcem acasa si ne intalnim,din nou,cu 'baiatu' de la 3 : '
Ele doua incep sa se certe ca 'Haaau ! Eu imi iau vesta: Ba nu,eu :'.Eu inca vreau adidasii aia nike :-".Cand Julia ajunge la ea la bloc,ma suna sa imi zica,ca cineva e la ea in fata si se joaca patratica.=)).



Expresii stupide de la surorile alunita ;;) :
julia:Ioniic e un copil covrig.
Flory:Ma enerveaza baietii cracanati !
Ioniic:Da,iti vine sa le dai un sut : [Trebuia sa ma exprim 'sut' da m.am exprimat 'fut' :-" :">].
-Un chinez ii zice Juliei : Uhumoasena .-
Ioniic:Iti dai seama ?:O
Julia:Mamaa..ce mi.a zis ! :O
Ioniic:adidasii nike !
Ioniic:Mai sunt minim 3 magazine,maxim 2.
toate:baiatu' de la 3 !


Ma bucur ca ai citit toata chestia asta si pot spune ca te ador.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu