joi, 16 aprilie 2009

Am iesit la o clatita :).


Jooi ;x.Ma trezesc.Ma spal pe cap.Cum imi sta? naspa :-j. Intru pe mess.Toata lumea 'haaau !'.Vorbesc cu Julia sa mergem sa ne mai luam haine=p~. O sun pe Flory,o chem si pe ea.Vine ?Da.Cu cine? Cu varul ei :).Ura ;;).
Se face 3.Ma imbrac.La inceput eram albastra b-).Aratam prea ca Hilary Duff in miniatura :-j.Am pus rosu =p~.Aratam ca o Ionic >:D<.
Cobor din scara si cad pe la etj 1.Tipic,ce sa zici :-j.Floory e in scara si ma sperie :x.Ne intalnim cu Julia.Sta 324236 de ani si vine si ea ;;).
Plecam la LJR sa ne luam haine in disperare =p~.Julia isi ia pantaloni k ai mei.Te iubesc >:D<.
Mergem la o clatita :">.Ne asezam la masa.Vin giga-clatitele cu ciocolata si biscuiti =)).Frate,cum sa mananci clatite gigant dintr.o cutie,la masa si sa se uite lumea la tine?Iiih :-l.
Plecam acasa :>.Pe drum Flory zice ca toti au fata de Stiti-voi-cine ;x. [p.s.-nu va ganditi la harry potter:))].
Ajungem pe la Julia.Cine`i acolo ?:-? -Vali.Cosmin.Mihai.Stefan 8a.etc. Trecem peste asta :-j. Ma apuca un ras isteric.Radeam zgomotos,Julia vorbea de caini,Flory era stresata.Fiecare cu ce`l doare ;;).
Flory vede niste pusti si arata cu degetu'.Ce uraaat.:|.[-x.
Mergem acasa ;>.Ne intoarcem la Julia.Iar sta 435439 de ani ;;).Ne plimbam.'Ieteee ! Cine`s aia ?' - Flory. Eu-'pustii aia carora le.ai facut cu mana :-l'. [ erau Madalin,Ahy si curent parca:))].
Flory ii striga si rade isteric pe acolo.:">.Eu ascult muzica si cant \:d/.Julia se uita in oglinda :)).
Suna Robert.Vine Robert.Ce facem,Robert ?. Mergem sa imi iau eu psp'ul si skateboard-ul b-).
Roobert cade cu heelys la Flory la scara ;x.Julia o suna pe Irina si ii zce tot:)).
Toata lumea se joaca al meu joc cu maimuteee ;x.Il joc de 2 luni si tot nu stiu ce trebuie sa fac,ura ! :)).
Vin Iriin si Tefy.Ne scriem numele pe un copac.Iriin se uita in telefonul meu,si eu in al ei.Ce interesant ! ;x. Robert face ceva.Flory vorbeste.Julia se da pe skateboard-ul meu :)).
Strigam pe cineva la balcon :-l.Nu raspunde.Vin Helan si Emiliii :x. 'Esti roscataaa ! :x' -replica de la mine pentru Emili :">.
Plecam.Mai stau putin cu ele.Helan se da pe skateboard.Eu le fac poze si ma simt mandra :)) =p~. Toata lumea vobeste ciuca ! :x
Intru in casa.Ma uit la toate sts'urile din lista si intru pe blog.Ce fac ? Scriu chestia asta pe care tocmai ai citit.o b-) .



Intr.o anumita discutie,ii zic Juliei :
Ioniic. xD: asa julia ! spulbera.mi si ultimele sperante.asa,fetito! arunca pe jos cu sentimentele mele!:| =))

Ioniic. xD: dak o sa isi invete copii sa le zica oamenilor 'ce fata ai!'..nepotii cum o sa ii invete ?:-S



Ma bucur >:D<.
P.s.:Camy a facut treispe.Sa ne traiesti baiii >:D< ;x :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu