vineri, 17 aprilie 2009

Liliac.

Buun.Azi e vineri.Da,Vinerea Mare.:).Ce fac de dimineata?Ma duc in profi :)).
Intru pe mess.Julia ma intreaba dak ies afara.Da,ies.N.ai cu cine,bai:)).
Blinki e la tara.Mircea e la tara.Stefy e la tara.Flory e la tara.Robert a plecat la tara.Irina tre sa vina de la tara.Super :).
Iesim afara.Eu il aduc p'asta mic si iar ma imbrac ca Hilary Duff.Asta mic fiind al meu skateboard :">.
Julia se daa,si se daa,si se daaa ;x.Si se plictiseste frate :)).Mergem sa ne plimbam..Toti cainii latra la noi,ce frumoos :x.Si omul maimuta nu ne saluta :-<.Ne mai plimbam putin,imi stric castile,cad toate alea pe jos si plecam:)).Ura,e a patra pereche de casti pe care am stricat'o :x !
Mergem la Julia.Cine'i pe acolo ?:-? -Mihai.Cosmin.Adi.Stefan :-".si inca unii mici :x. Vine Irinaa ! :x.
Iese din casa cu banana :).O mananca pe strada si plecam:)).La Julia,din nou.Stam si ne holbam la niste pusti cum joaca fotbal.Hai Stefaan ! Ciuca...:-".
Irina vrea sa vada o casa.Mergem iar pe acolo :)).Iar ne latra toti cainii >:D<.Eu si Irina facem poze cu caini,dupa ne facem poze cand alergam.Julia intrase in depresie.:-S.
Ne plimbam,ne intalnim cu Adi cel pe bicicleta b-),nesperiam de caini si gata.Ajungem la o curte cu liliac :x.Eu caut liliac cu 5 petale si gasesc vreo 5 b-).Isi cauta si ele.Ahahah ;x. Ne cautam norocul in flori =p~.
Mergem sa luam inghetata.Imi cade pe jos.Ne intalnim cu Nicu,ura.Nicu ii zice Juliei :'Juli!' =)):)).Prea penala faza.Asa imi cade inghetata :-l. Luzar,ce pot sa zic >:D<.
Mergem iar pe la Julia :)).Ne ascundem in gradina si dam peste o comoara ! :> Un always night,la ea la bloc.=)):)))).Ea face o poza,ca deh b-).Ciudaat,eu n'as face asta :> :)).Ne asezam pe bordura.Eu si Irina cantam in disperare la al meu Ipod :">.
'Hei,Stefaaan :-h' - nu,n'am zis asta :-<. Pustii de acolo vorbesc de hamburgeri,frumoos :)).
Intram la Julia in casa si cotrobaim prin sertare =p~.Ea isi face nervi ca se strica1 mouse'ul :>.Noi ne dam cu spary'ul ei gri pe par.Poster cu Zac Efrooon :x...Uuu /:).
Esti ciuca ba >:D<.Irina observa ca se face 8 fiix si pleaca din casa,tranteste usa si alearga :)).Eu plec si ma uit in fiecare oglinda de la masini deoarece imi sta parul O.R.I.B.I.L.

-Ahahha >:D<.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu