miercuri, 15 aprilie 2009

Vacanta bai.;x.

Ciuca >:D<.Bne...e ultima zi de scoala.Bineinteles ca eu ma scol la 8 pentru ca am meditatii:.Hurray 8-.Trecem peste asta :-j.Stau o ora sa ma holbez la toate hainele:">..'cu ce sa ma imbrac azii?:-?'. ... Incepem scoala la 12..unii dintre noi :-".
Dupa prima ora,vne Ioniic b-). si Flory Iulia Bogdan.Ciuca :)) .Flory isi desface bomboanele =p~ [pentru ca e o buruiana si ziua ei urma sa fie duminica;;).si miercuri da asta nu mai conteaza:))]. Toti pustii sar pe Flory k 'haaaaaau ! vrem bomboaneee =p~' .
Ora de mate . Ce facem ? Ciuca :). Nu..nu facem ciuca :-<.Ascultam muzica si ne uitam pe revista clasei :). Pe la jumatea orei profa iese din clasa si Claudiu se duce la usa. De ciucalitica ce st m.am dus si eu : Claudiu nu m.a vazut si a trantit usa q brutalitate :-l. 'Prostuuuuleee.Mooori' - replica de la Ioniic accidentata :.Ma duc la baie q toate colegele dupa mne :)) si incep sa plang pentru ca si deoarece Claudiu mi.a prins degetul in usa :-l. Frumos:))...vin in clasa :). Claudiu vne la mne si isi cere scuze.Bine :-j. Inca 5 minute pana la pauzaa =p~ si sunt traumatizata de piig [pitic] care e in spatele meu cu al lui psp si cu boxele lu' Radu : 'Termina:' 'Nu:)' 'Bne:)' discutie de 2 lei :">.
Pauza. avem romana,iee :). Flory se duce la 6b si la 7c sa dea bomboane :-" .Iesim afara.Cine e afaraa?;x Cliffy 8->..caineee >:D<. La celelalte ore am desenat pe tabla,ciuca :-??.Eu si Irina ascultam muzica la Ipod si cantam pe hol si afara,parca am fi fost cretine:">.Parca :>.Ne inregistram si dupa ascultam =p~ 'when you see my faceI hope it gives you hell,I hope it gives you hell ' ;d.
Iesim din scoala.Si ce sa vezi? Mi s.a rupt ghiozdanul :-j.Julia vine la mine si.mi zice ceva :-? 'iesi afara mai tarziu :>?' 'da =p~' .
Peste doua ore iesim afara.La inceput eram putini :Eu.Irina.Julia.Flory.Mircea.Pitic.Petrica.Gabi.Ciobanu.
Stam la mine la bloc. Julia se uita in oglinzile masinilor insistent pentru ca ii sta naspa paru'.cica :-l.
Flory are noroc :).Un porumbel a facut in gainat pe mana ei :)).Ea da cu mana sa scape de el.Pe cine pica? Pe mine :).Unde? In frunte :).
Toti se uitau la mine :-s..si radeau :)).Intrebare de Ioniic :> :
Ce ?:) Iriin : Ai un gainat pe frunte =))).
M.am uitat in oglinda.:-l.Tocmai atunci nu aveam peria la mine :.Flory s.a sters pe un caine,eu pe o masina :">. Si totusi...cum sa ai un gainat pe frunte ?=)).
Ne ducem pe la Ahy :-?. Vine si el afara.Si Andrei.Trebuie sa mentionez ca Ahi a fost foarte truu :)) .
Mergem in parc la masca,unde trebuie sa specific ca mergem mai mereu:">,si ne dam in leagan :>. Baiatu' de la 3 se uita insitent la mine si Julia :-l. Flory miroase o lalea :)).
Ne ducem la topogan.Si ne dam tooti :x.Unii dupa altii :)).Cineva mi.a dat un sut cand am coborat si nici acum nuj cine :)).Intre timp apare Tefy >:D< [Stefy] Mai tarziu mergem la Iriin sa ne jucam Fata =p~ . Ne ascundem.Pitiic numara. Irina si Tefy se ascund dupa o masina.Flory e in spatele meu.Julia se supara si se ascunde cu baietii :-?. Pitic se uita la un caine:-l Cainele se uita la mine si latra : 'Tacii' 'HAU' 'Taci bai :' n.ai cu cine :-j. Pitic : 'Ionic dupa masina cu cainele .' Eu ies si ma stramb la catel :)) :. Pitic 'Hai,te las sa alergi.Sa ma pun tot eu.' 'De ce?' 'Nu stiu' . Gabi isi schimba hainele cu Ciobanu :-? Ahy cu Andrei. Interesant :> :)).
Ne ducem acasa (: . Flory vede niste baieti si zice :)) 'bunaciuniiii ! '
Cum sa faci asa ?=)). Andrei iar si.a luat caine,Julia ;;). Irina si Tefy pleaca amandoua.Mircea cu Julia.Ahy cu..el :)).Si Gabi cu Petrica.Pitic pleaca singur,cred.
Eu plec cu Flory si Ciobanu.Avem o discutie de vreo 4 lei despre ce medii ne.a iesit nu stiu cand:)).
Va iubesc bai.>:D<. Si asta a fost ultima zi de scoala :>. Paste fericiiit >:D<.Iiiii ;x.

3 comentarii:

  1. "bianca spunea" :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    si ce,daca sunt cainele lu andrei?:)) da' dupa ce a plecat el,a inceput si mircea sa ma ia de gluga,si imi zice:"du.te fetito!fii libera!"=))

    RăspundețiȘtergere