joi, 21 mai 2009

Cine a inventat joia ?


Hei.E joi b-)
Da,da.Program scurt alea alea :x
Ma TREZESC la 10,minune.Intru pe mess.
"Succes ba>:D<
La ce dai ? "
:)).
Tipic.
Vorbesc cu fetele sa ne intalnim la scoala la 12:30 fiiix.S a repetam pentru handbal.
E 12:30.Si ? Eu si Flory mergem sa o luam pe Kmy de la scoala.Haau,ce-mi plac pantalonii tai ! :x
Jucam magarusul.Evident ca eu,aia mica,pic mereu.Si ce,te oftici?Asa ziceam si eu.
La 1 vin Juliia si Stefiii.
Intram la mine in casa,Julia imi ia conversii rosi si fuge cu ei pe scari,si Flory sandalele.Ba,ce-i asta,autoservire ? :))
Camelia zice ca hamsterul meu are labute albe.Stefii bea apa si ii zice ca e ciudat sa stai la 4 deoarece e prea sus.:))
Iesim.Flory se da cu spary-ul meu gri.:-"
Saraca,eu am avertizat.o.Da deh..:-j.
Flory intra in casa sa se spele pe cap.
Eu scap mingea Alinei peste un gard maree.Pentru ca,evident,eu sunt cea mai tare la fotbal si Claudiu stie asta.;;)
Strigam "Domn' portaaar ! "
Recuperez mingea.
Vin Pitiic,Mircea si Blinkii >:D<
Ne asteapta sa ne luam ghiozdanele de la mine si plecam la scoala.
Mate.Alina,la tabla !
Naspa.
Optional.
Plictisotor.
Pauzaa :x
Ies afara cu Iriin,Julia si Flory si tipam ca niste descreierate sa nu ne ude unii.
Engleza.
Ura.
Franceza.
Ne bucuram enorm,ce sa zic.;;)
Cand iesim din scoala,pe Julia o uda un idiot.Se enerveaza si incepe sa se certe cu Flory.Mama,va bat.8-|
Flory se supara si pleaca.
Julia vine cu mine in Sir sa-mi iau niste pantaloni,si ea tricou.
Scapa usor,doar juma' de ora ! :o
Acasa.O sun pe Julia,nu mai ies afara.
Peste cinci minute,ies afara.
Ma duc in parc la Iulia.Stefii,Flory,Iulia >:D<.
Ne dam in roata pana imi vine sa vomit.
Vin Julia,Mircea si Pitic.
Se dau si ei in roata pana le vina sa vomita.
Flory simte nevoia sa-l enerveze pe fratele lu' Pitiic.
El ii zice " Mananci grasime ! "
"Esti o mare pacoste ! "
Doamne,ce copii.=))
Plecam.
Pe drum,scoatem niste citate.
Ajung acasa.Scriu pe blog si ma uit la TeVe.Si ? :>
Mersi ca ti-ai pierdut o jumatate de ora din viata ta importanta citindu-mi blogul ;>
;;).


: C i t a t e :
Eu : "Vai,Irina..cred ca m-am indragostit 8->" Irina : "Fiti-ar priza ! "
Alex,fratele lu pitic : " Florii,mananci grasime ! " "Esti o mare pacoste !"
Mircea : "Da-ti doua palme si pleaca acasa. " Eu si Julia : "Frate,Mircea ! ce ai zis ! ;o "
Julia : "Mama,uite ce muscoaie ! "
Mircea : "Nu atinge cacatul!"
Eu : "Mama Julia ! :-s
S-a uitat la mine iar cand ma uitam la el ca se uita la mine ! "
Mircea : " Zat ! "
Mircea:"Radeti ma c'a fost amuzant."
Julia isi pune nasul in gluga mea.
Eu : "Ce faci ma,iti stergi nasul ? /:)"
=).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu