duminică, 31 mai 2009

Va iubescc copilasi.>:d< [Hera.]


Buun.E Duminica.Ma trezesc obosita,evident dupa excursie b-)
Pe la 11 jumate intru pe mess.Ma joc Luxor.Ma spal.Ma imbrac.Alea alea.
Se face 2 jum.Vine Flory la mine sa ii fac parul cu placa.
La 4 si un sfert plecam spre Masca,sa ne int cu ceilalti si cu diriga sa mergem in Hera b-)
:x
La inceput ma simt ciudat,pentru ca sunt sinura in pantaloni scurti.:))
Apoi Irina si Julia imi zic ca am 'craci :x' si ma obisnuiesc.:)))
Luam tramvaiul :>
In tramvai,un tip in roz cu ochelari de soare ciudati se holbeaza la noi :|
Alina : ' Julia de ce iti iei esarfa aia la gat?'
Irina : 'Pentru ca e sexii si mie imi place.oftica?'
Cand zice 'sexii' tipu' in roz se uita la noi insistent si se intoarca =))
Asa.Covoram.Ajungem in hera.Haaau ;x
Eu incep sa disper pentru ca 'vreau vata de zahar roz,neaparat roz ! =p!' si mi se alatura si Julia.Iriina.Flory si Stefii.>:D<
Evident ca doamna diriginta trebuie sa ma asculte deoarece vorbesc despre vata.:)))
Incepem sa facem pooze :x
Eu vreau poza cu Blinkii,si Claudiu,si Adi,da si Pitic..si cu Mircea vreau ! =))
Evident ca toate vroiam poze cu ei.:>
Irina : 'ce-ati zice daca m-as duce le tipul ala in verde si i-as zice "Auzi,baiatu',imi dai si mie numarul tau de telefon?;;)" ' =))
Nu te tine,nu te tine.:>
Ma apuca un ras isteric.Toata lumea incepe sa ma potoleasca.:))
Irina : "Ppuci !"
Flory "Vata !"
Stefy: "Priza"
Mircea "Pisica!"
Pitic :"Matei!" ->"Ha,i-am gasit punctul slab !=))"
hai bai.:)))
Mergem la barcute.Ca sa vezi,e full.Plecam de la barcute si mergem la baloane.>:)
Imi iau un balon gigant si incep sa incurc lum,ea pe acolo.8->
Eu si Irina ne-am incurcat in propriile baloane.:))
Apoi l-am incurcat pe Adi si l-0am facut mumie.:*
Incep sa am o discutie interesanta cu Mihaai.:>
Eu : 'si stii,incepe cu..'
El : 'M.'
Eu :da..si e de la clasa..
El : 6d.
Eu :bai,de unde stii ? :o
El : Eee :>
Vrea sa ma santajeze ! :))
Mergem sa cautam vataa 8->
Si evident,nu gasim.
Mergem in parc.Alina se da in saltele si o asteptam 2354439 de ore 8-|
Unii mureau de foame,altii de vata.:))
Eu si Julia muream de vata pisii.:|
Asa.Mi se sparge balonul si plecam din hera.=((
Destinatia urmatoare : Mc.
Fomistii ! Haau :x
In tramvai ne intalnim cu unu' din parc =p~
Aiaiaiii :x
Iriina saliveaza.:)))
Eu ma asez in brate la ea si o potolesc,ca deh.b-)
Mc.Ne comandam nustu ce si ne asezamn la masa.
Mwergem la baie si stam 25439 de minute si apoi venim sa mancam.:">
Pe Julia o apuca ceva,nustu ce si face ca toate alea.=))
Irina nu-i da voie sa manance,da' Julia se lupta pentru mancare ! b-)
Dupa ce mananc,evident ca mi se face rau.=))
Ma duc la baie,ma blochez,si ma intorc inapoi la amsa.
Beau aproape tot sucul de pe masa cu scopul de a ma duce din nou la baie.Ce? E perfect normal.=))))
Observ ca Pitic si-a comandat 3423905 de chestii si mi se face si mai rau.:>
Julia zice ca vomita,nu e singura.:))
Stefii era traumatizata pentru ca mie imi era rau si ea era in fata mea.:))
Flory isi manca linistita ChickenRoll'ul si Iriiinaa radea.:)))
Ma duc la baie si mi se intampla o chestie ciudata.Robinetul nu se opreste.:-?
Vine Flory.Intra,si se blocheaza usa.
Salvatorul Pitiic vine si ne scoate din baie 8-> :x
Ma apuca un ras isteric,again.
Clau pleaca.=((
Adii si Blinkii simt nevoia sa stie de ce radeam si ce mi se intamplase.:)))
Neluam in brate,radem,facem poza,iar rade,vorbim si o asteptam pe Alina penttru ca,draga,ea s-a dus sa isi ia inghetata.:)
:))).
Plecam.
Mihaai [pitic b-)] Iulia si Stefii o iau oe alta parte si noic eilalti pe drumul spre Masca.;;)
Pe drum pe mine si Flory ne apuca cantatul.
Cristina pleaca.Paa.
Julia este un ninja adevarat si trebuie sa intelegeti asta.:))))
Iriina pleaca.Ne luam in brate de 54543 de ori si ii zicem pa doar de 4234320.;;)
Ajungem la Masca.Camelia si Alina o iau pe alta poarte si eu,Blinki,Flory si Silvia pe drumul spre scoala..adica spre ACASA 8->
Trebuie sa specific ca Adii a plecam mai ianinte b-)
Evident ca asata e o povestire pe scurt,pentru ca ziua de azi a fost foarte tare si pot spune ca va iubesc si mai vreau.>;d<

-Eu.Irina.Flory.Julia.Camelia.Cristina.Alina.Iulia.Silvia.Stefii.Mircea.Pitic.Clau.Blinkii.Adi-
Va iubescc >:D<
+ pot spune ca a fost cel mai tare weekend b-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu