luni, 11 mai 2009

Luni.


Buna.E luuni.Ma bucur.:d
Ma trezesc la 8,am medidatii.8-|. + cu + face +.:) Dupa ce termiin :x...intru pe mess.People.
Stau o ora sa ma gandesc in ce sa ma imbrac,o sun pe Flory,ma uit la h2o si plec la scoala.
Ora de mate.Tezele.Iee.:))
Spoort.Nu il fac,nici Julia.Ce ? Chiar ne era rau.:-s.Ce bine e sa stai la umbra cand altii sunt acolo in soare si fac mersul piticului 8->.Eu si Julii ne jucam cu un suruub.:x...ce frumoos.Cosmin si Adii sunt de serviciu.Ies si ei afara.
Flory incearca sa'i dea gol Ioanei.:))...si chiar reuseste ! :o Numai ca o loveste pe Julia in gat.:))...Urat.[-x.
Romana.Boul si vitelul.:))
Cristina,Alina si Julia fac o lista cu copii de la 402.Eu sunt Penny ma ! :))
Istorie.Muzica.Bio.Nu dam test la bio :-<...:-w.
Plecam acasa.Ma rog,merg cu Flory la cancelarie sa vorbim cu profa de desen despre niste diplome :)).Stam vreo 20 de minute si plecam :-l.Eu ma inrosesc deoarece nu conteaza.:">
In sfarsit,plecam acasa.Intru in casa,moarta de somn.Intru pe mess.(:|...ii citesc blugul Juliei si imi revine pofta de a scrie pe blog.:">
Scriu chestia asa in timp ce ascult o melodie de care sunt obsedata.
'Si pun pariiu,te-ai gandit atunci..\m/" :x
Si acum descopar ca Julia are premonitii.:|
Frate,maine chiar imi citesti in lapte.:d
Pa,si mersi ca ai citit.>:D< ^^
=).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu