sâmbătă, 30 mai 2009

Excursie.;x






Buun.Deci e 30 Mai.Sambata.
Ghici la cat ma trezesc ? La 6 b-).
Ii fac in ciuda Juliei,pentru ca evident ea s-a trezit la 5.
Ma imbrac,imi sta parul oribil,ma spal.Mp3.Ipod.Psp.Perie.2 Hanorace- unul cu maneca scurta,unul cu lunga.
Plec.Ma intalnesc cu Flory.Mergem sa o luam pe Julia.Copila aia e in pantaloni 3 sferturi./:)
Plecam spre scoala.Aproape sa ajungem,observam ca se uita niste copii la noi.
Oare de ce ? Sincer ? Nu stim nici acum.Eu il vad pe Mateei prima si sunt mandra b-)
Ura.Fetele de la 6b >:D<
Hug,pupici alea alea.:-@
Profa de mate ii spune Juliei ca e imbracata 'primavaratic'.
Ne urcam in autocar.
Julia si Dana in fata mea si a lu' Flory.Raluca si Khiny in spatelee nostru.Pe partea cealalta Edi b-) si Matei..
Asa.Vorbiim.Muzica.Lalala.
Vine Emili si se aseaza pe minee,ce comod.:-l.Evident ca sta mult,pentru ca se simtea bine.:))
Vin Cristii si Grati.
Cristi imi ia psp si se joaca tot ce gaseste p'acolo.b-) Grati ne face poze,evident,cand noi nu stiam.
Apoi imi ioa Helan pspul,apoi Emili.
Apoi,randul meu.b-)
Ma joc cu Edy Tekken b-).
Evident ca ma bate.
Apoi cu Matei :">
Again,ce sa-i faci ? :))
Coboram.
Ploua,ura.Vreo 5 copii aveau umbrele la ei,restul stateau asa.:))
Printre care si noi.:>|
Ba,mai zic de noi,da Matei cu pantaloni scurti ? :-s
E na..:-j
Da.:">
Facem poze.Urcam si ne imbracam/dezbracam :))
Flory se duce peste Julia si incerca sa-i ia nasul.
Eu : "I-ai nasul si fugi cu el ! "
Sar si eu pe ele.N e ciufulim.Aflu ca Julia se gadila >:)
Vin Grati si Cristi si incep sa ma gadile pe mine.:))
Grati simte nevoia sa-mi faca poze,iar Cristi sa ma pieptene.
Coboram.Zoo.
Profa de mate : 'Mergem la fratii vostrii !'
Biserica.Ii dau msj Irinei b-).O suna Julia.Tipam in telu Juliei pentru ca Irina e cam surda si nu aude :)).
Autocar.Iar coboram.Tananaa.:))
Evident ca ploua si ne facem fleasca.Tigru.Leu.Urs.Capra.Cai.Barza.
Ne intoarcem la autocar :))
Mergem spre Mc.
Emili se aseaza de data asta pe Julia,nu pe mine.b-)
Fazan.Radem.Iar ne ciufulim.Poze.Telefoane.Muzica.:))
Eu si Julia ne amintim de excursia din a5a cu Agica.Virgil,plete,dulap,scanduri.:))
Mc.Stam 2349320 de ore sa ne comandam ceva si sa gasim masa,pentru ca e full.
Mancam,in sfarsit,si plecam acasa.
Omul Prajiturica si Toni cica se bat si noi ne uitam pe geam.:))
Pozee.Matei se uita la noi cand ne facem poze.:))
Gratii nu se poate abtine,si imi vine incontinuu'Ioana Montana' b-)
Ce ciudat e sa gasesti sosetele Danei pe sub scaunu Juliei.:))
Casaa.8->
Aproape de scoala,Cristi o intreaba pe profa de franceza daca suntem in Bucuresti.:)))
Coboram.Ploua.Paa.Hug.uri.:>
Mergem spre casa.
Matei simte nevoia sa ma intrebe de 3 ori pe unde merg spre casa.:)))
Ajung acasa uda fleasca.
Dar am constatat excursia a fost foarte tare,chair daca a fost de o zi si oricum lipsea cineva >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu