duminică, 17 mai 2009

Nu vedeti ca mi-e cald ? ;;)


Duminica.
Iee.
Ziua incepe prost.Evident,incep sa ma supar pe toata lumea si pun statusuri ciudate.
Si sa nu uitam ca am ghicit ca o sa fim pe locul 19 la Eurovision,i.am spart maa ! :>
V'am spus ca il ador p'ala ? :x Bine.Il adoor pe ala din Norvegia.:>
Imi dezactivez hi5ul,mi.l reactivez,iar il dezactivez si il reactivez.Ce ? Chiar nu aveam ce face.
...
Se face 3.Ies afara.Roole \:D/
Ne plimbam putin,vin Julia.Irina.Mircea.Gabii.Petrica si Adii >:D<
Mergem pe la Irina,ca sa haleasca.:-l
Vai ! A stat doar 8 minute ! :o
Vine Alexandra impreuna cu al ei frate,Georgicaa :>
Ne plimbam,murim de cald.Mergem sa imi las rolele acasa si sa le dau apa setistilor.:">
Flory pleaca.
Alexandra,Irina si Julia vin cu mine sus.Imi umbla prin fiecare sertar si Irina se baga in seama cu toata lumea pe mess.=))
"Iabadubaa =))" Ce proasta.>:D<
Cand iesim din casa,Irina se intoarce sa-mi streseze hamsterul si pe Pufii.Pufi o musca si face "chh" >:). Ha ! ;>
O incui pe Julia in casa.Cand iese,ia un mic suvenir.=)) -> Conversii mei rosii.:-l
Ntzzz [-x
Adi pleaca :(
Noi ne luam inghetata si...culmea ! Nu am scapat-o pe joos \:D/
Alexandra,Georgica si Gabii pleaca si ei.:(
Mergem...unde mergem ?
Mergem pe laac.
Ne facem poze.Vine si Adii :-"
Ca sa vezi,iar ne facem poze.:))
Adi pleaca iar.:-<...Ne plimbam si plecam.
Apaa :x 'Mi-e sete ' 'Care aveti bani ? '
'Ioana ai bani ' 'Ioniic,iei apa?;;)' =))
Pe drum,langa o casa maro cu geamuri mari :)) [nu conteaza :-j] e un sobolan :|
Iiiih.:|
Tip,ma sperii si fug.=))
Mircea si Petrica ma iau de picioare pe drum,si ca sa vezi..tip si mai rau ! =))
Foarte tare ^^ :x
Mergem in parc.Julia incearca sa o ia pe Irina in brate,da o scapa pe jos.=))
Saraca.:-s
Irina pleaca.Huug >:D<
Merg la Julia sa imi dea ceva de la placa ei,ma conduc pana aproape de casa si pleaca si ei :>
Cam asta a fost ziua de azii.Foarte caaald aici.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu