sâmbătă, 16 mai 2009

O zi GALBENA. =)


Heei >:D<
Buun.E SamBata b-).
Ziua incepe ciudat.Si mi-e cald.Si totul e G.A.L.B.E.N. :)
Extraordinar.
Merg cu Flory sa imi caut pantaloni 3 sferturi.Asa,ca sa imi mai iau unii.:))
Cautam pe la toate magazinele si,evident,nu gasesc.
Prea mari,prea GALBENI,prea roz,prea largi,prea lungi.:)
Imi pierd 4 ore din viata mea facand chestia asta.Mersii mai >:D<
Excelent.
Ies afara la 16:35 fiix.
Mircea si Julia vin sa ma ia.Ies in pantalonii mei GALBENI,trei sferturi.Nu.mi plac.:).De ce ? Nimeni nu intelege :-l : SUNT PREA GALBENI ! fite,da.:>
Ma duc,si ii iau pe aia negrii :)).
Plecam sa mergem la Stefy,cica.Chiar trebuia sa mergem la ea,initial.:))
Ne rataciim :x Multe case GALBENE,multe strazi.Ciuca.:|.Prea mult 8-|
Frate,totusi,cum sa iasa copii de sub camion ? =))))).
Adii are casa galbena :-s..nu mai vorbesc cu tine ! [-( :))
Trecem pe langa o curte.O fetita miica se uita la noi.
Si acum incep citatele >:)=))))
Ionic : "Uite,fata aia se uita la pantalonii mei."
"Uite,acum rade."
"Uite,acum vrea sa-i atinga" =))))
Mircea si Julia : "Vezi ca te injura de GALBEN ! " =)))
Juliei ii suna telefonul.Eu scot un citat :"> :
"Uite,pe Julia o suna GALBENUS ! " =))
Hai ba.:))
Mergem la Iriina.O controlez.Are ciorapi,chestii de pe telefon si cercei cu GALBEN.Hai ma,du.te.:|Nu vorbesc cu ea :> =))
Vine Gabii.Asta n.are nimic GALBEN >:D<
Eu si Irina "ne batem" ca doua...:-? nustu.Ca doua copile cretine ce suntem >:D<
Mama,ce fata ai ! :o
Cum sa uitam de acest citat ?
Nu.:>
Vine Stefy.Nu sta afara.Ghici in ce e imbracata.Intr-un tricou GALBEN.:-l
Pentru ea si pentru ... fac o exceptie ca au tricouri GALBENE:)).Asta ca sa-i fac in ciuda Irinei ! >:)
Dupa ce ne plimbam pe strazile GALBENE,cu oameni imbracati in GALBEN si aflam ca viata e GALBENA si ca sunt in perioada GALBENA a vietii,plecam pe la Julia.
Bine,se duce sa se schimbe.:))
Gabi si Mircea in umbla in telefoon si canta Gummy Bear.:>
Eu vorbesc cu Irina si ii zic :
"Cum sa fiu suparata pe tine cand ai fata asta :x ? "
Iiii.>:D<
Chestii GALBENE pe la Julia pe la bloc.:-?
Vine si ea,dupa ce se schimba.Mergem la Adii >:D<...el e de-al meu b-).Nu poarta GALBEN.
E si Flory p.acolo...cu "Alexandra".
Dam o tura pe la Adi sa vedem nustu a cui casa,si plecam.
Intru in casa.Pufii e foarte GALBENA si mama are tricou GALBEN.:-L
Intru pe mess iar toata lumea imi face dedicatii la status sau avatar.Super.
Urasc GALBENUL oficial.;;).E peste tot,ma urmareste,vrea sa ma innebuneasca.
Paa.>:D< ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu